Мерчендайзинг в жалюзі, або як дешево збільшити продажі!

 Бажаєте збільшити продажі жалюзі?

Мерчендайзинг - напрям у маркетингу, що сприяє стимулюванню роздрібних продажів через привернення уваги кінцевих покупців до певних марок чи груп товарів у місцях продажу без активної участі спеціального персоналу. Це спосіб створення оптимальних умов для контакту споживача з товаром, що просувається, за допомогою візуального або іншого способу привернення уваги до товару з метою викликати у споживача бажання купити цей товар.

Необхідність мерчендайзингу була підтверджена після того, як з'ясувалося, що 2/3 всіх рішень про покупку споживачі приймають безпосередньо в магазині.

Шановні дилери пропонуємо вам простий, але дієвий спосіб збільшити продажі жалюзі на ваших точках продажу.


ІНФОРМАЦІЙНА НАЛІПКА ДЛЯ ДВЕРЕЙ.
Виберіть інформаційну наліпку для ваших вхідних дверей до магазину. Ця проста, але дуже дієва картинка абсолютно точно допоможе вам збільшити продажі! Для кращого ефекту наклейку краще прикріпити з двох боків дверей, не помітивши її при вході, у покупця є велика можливість побачити її при виході і повернутися до вас для замовлення.


А тепер найцікавіше – Наклейку ви можете замовити абсолютно безкоштовно у вашого менеджера. (на одну точку для наших дилерів, можна замовити 2 безкоштовні наліпки)

Розмір наклейки 300х100мм.







Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Дзвінок, якого бояться 90% продавців, але він подвоює клієнтів”

П'ять оберігів, і це про жалюзі